Dedicavit heeft ervaring en helpt u bij uw KIFID klacht.


Consument?

Wanneer u als consument een klacht hebt over een financieel product of een financiële dienst, kunt u deze indienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening, kortweg Kifid. Bij de Kifid kunt u terecht voor klachten en geschillen over verzekeringen en claims die volgens u niet op de juiste manier zijn afgewikkeld. Om uw slagingskans te verhogen, kunt u de hulp inroepen van Dedicavit. Dit kan u al doen op het moment dat u met uw financiële dienstverlener een oplossing probeert te vinden via de interne klachtenprocedure (IKP).

Dienstverlener?

De KIFID biedt een aantrekkelijk alternatief voor de gang naar de rechter. Kifid komt pas in beeld wanneer u en uw klant er niet in slagen een geschil op te lossen via de interne klachtenprocedure (IKP). Uw klanten kunnen naar Kifid stappen na uw schriftelijke afwijzing van hun klacht. Heeft u hulp nodig bij het afwikkelen van uw KIFID dossier?

Aarzel dan niet om contact op te nemen met Dedicavit.